pondělí 22. července 2013

Novinky (1)

Ahoj všem! Užíváte si léta?
Tohle léto si mimořádně užívám, protože nejsou ta strašná horka, kdy člověk nemůže vyjít ani z domu aniž by se nezpotil a je teď vážně hezké počasí, teplo tak akorát, převážně svítí sluníčko a u nás, nevím jak to máte vy, i příjemně fouká, takže jsem nanejvýš spokojená.


Jelikož jsou prázdniny a žádná škola ani učení, mám tím pádem o něco víc volného času, tudíž jsem se rozhodla pro jedno závažné rozhodnutí: trošku tento web překopat k lepšímu. Nevím, jak dlouho to bude trvat nebo kolik těch změn bude, zatím mám pár představ, tak se uvidí, co z toho bude, ale snad se mi to zdárně podaří. Nápadů na změny k lepšímu mám vážně dost, tak se je budu snažit postupně realizovat.
Jinak mi držte palečky, můj koník se konečně uzdravil, takže bychom spolu snad měli začít zase trénovat a poté vyrazit na závody, tak se už moc těším. Musím se přiznat, teď jsem tomu čtení ani psaní moc nedávala, zkrátka začaly prázdniny a první k čemu je člověk zneužije je flákání. Ale už mě to přestalo bavit (sama se divím) a konečně by se to tu mohlo trošku rozjet.

Mějte se hezky,
Shadow3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem vděčná za všechny komentáře :) Děkuji